lørdag 12. november 2011

Leker med tanken på nytt servise fra Perfect Home

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe nytt hverdagsservise, og da vurderer jeg "Hvit Lilje" fra Perfect Home.
Akkurat nå sitter jeg og koser meg med kaffe og langrenn på tv'n mens jeg titter på bilder i katalogen - har litt beslutningsvegring. Men jeg vet jeg vil ha et servise som er "firkanta" og hvitt, og da er jo dette egentlig et perfekt valg.
Tror det i så fall blir middagstallerkener, asjetter, krus, frokostskål og tredelt skål + 3 små skåler ihvertfall. Og kanskje også boller og serveringsfat. Hadde vært kjekt å ha ildfaste former og - men tror nesten jeg må regne litt over det først. Og tenke enda litt til:)
Bilder lånt av Marits Univers







Bilde lånt av Viibakken12

Bilde lånt av linngraff



Perfect Home katalog
Perfekt Home produktfilm

En kortfilm:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)