fredag 30. desember 2011

Julen 2011 - Tvillingsvibel

Nå er romjulen nesten over og sviblene mine takker snart for seg. 
I dag måtte jeg forte meg å ta bilde av den ene av de,
 synes den er så fin og det er litt artig at den er dobbel.




I morgen er det nyttårsfeiring og etter det skal jula sakte men sikkert pakke seg ut igjen.
I fjor måtte vi ta juletreet så fort som mulig, det bare kasta fra seg barnåler fra vi tok det inn i stua.
Treet i år er like fint ennå, drysser ikke i det hele tatt, så regner med det får stå litt lengre.
Adventstaken er pakket ned allerede, har brent ned alle lysene jeg hadde kjøpt til den. 
Så får jeg se hvilken dag rydde-ut-jula-rykket kommer over meg.

Når pakker du sammen jula? 

1 kommentar:

  1. Jeg måtte hive ut en juleblomst idag - nå skal det sies at den ikke har fått mest oppmerksomhet siden den kom i hus ;)
    Her pakker vi sammen jula om ikke så altfor lenge, neste uke tenker jeg :)
    Ha en flott nyttårshelg!
    Klem Kjersti

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)