lørdag 21. januar 2012

Merkelig nok

har det plutselig dukket opp en blå krok i huset mitt.
Og så jeg som egentlig ikke har så sansen for blått.

Men så var det dette blå skiltet jeg kjøpte til Thomas


- fordi det passet så bra det som stod der -


det passet egentlig godt sammen med det bildet jeg har tatt av Tobias for flere år siden, 
"Stikk!",
det har bare venta på å finne seg en plass.


Og så kom det litt Cathrineholm og Figgjo hjem til meg,
takk til mamma,
og det passa godt i farger sammen med bildet og skiltet.

 

Ugle sparebøssa kjøpte jeg til Thomas for at småpengene hans skal
ha et fast sted å legges...


Greit å samle det blå på et sted.


 Så nå har vi plutselig en blå krok under trappa,


det ble egentlig ganske så fint.


Hva synes du om blått?

Ha en fin lørdag!
- AC


3 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad i alle slags blåfarger! Og vil takke deg for koselig hilsen hos meg i dag;) Fine bilder, særlig de tente kubbelysene;)

    SvarSlett
  2. Eg synest at blått er kjempe fint - det minner meg om syden - og om Mamma Mia filmem som det er altfor lenge sidan eg har sett... Herlig det "stikk" bildet! Ikkje tvil om at eit bilde seier meir enn 1000 ord, hehe.

    Ha ein herlig laurdagskveld - og så har me fri i morgon også - jippppppiiii!

    Klem ELi

    SvarSlett
  3. Haha, for et morsomt skilt! Fin blå krok du har fått!

    god søndag til dere!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)