torsdag 2. februar 2012

Postmannen

er ikke min favoritt i dag.
For gleden over å få pakke i posten ble litt ødelagt
 da det viste seg at det hadde skjedd en liten ulykke med innholdet.
Men sånn kan det gå, egentlig er jeg glad over å ha en hel kopp fra Green gate.
Jeg var jo så heldig å vinne i Divamamma sin giveaway.
Hennes blogg kan du besøke her.
Litt bilder av premien og det nydelige kortet hun sendte til meg.





Perfekt med kaffe i.



I dag har Celine stolt og sjenert skrevet seg inn på skolen.
Og fått med brev om at hun fikk plass.

Tobias kom hjem med lesediplom fra skolen i dag,
det var visstnok bare tre i klassen som hadde fått.
Tror vi ble like stolte alle sammen her hjemme.

Ha en fin torsdagskveld!
- AC

5 kommentarer:

  1. Så utrolig uheldig... En knust kopp sprer ikke akkurat glede!
    Men, du var heldig som vant uansett da =)

    Her har størstefrøkna også blitt skrevet inn i skolen, kan nesten ikke fatte at jeg har skolejente til høsten!!
    Kos dere med stoltheten. Den er god å kjenne på!
    Ane

    SvarSlett
  2. Åhhhh så kjedelig! Fin kopp da;) Takk for at du legger ofte spor inne hos meg;)

    SvarSlett
  3. Huff, så synd! Veldig fin kopp!
    Nå har jeg lagt ut oppskrift på dekorert kubbelys! :)

    SvarSlett
  4. Åh så kjipt! Fiin kopp da :)

    Hurra for flinke og stolte barn!

    Fineste Tordag!
    klem

    SvarSlett
  5. Fin kopp du har vunnet. Synd den ene gikk sund da.

    Ønsker deg ei riktig god helg
    Her har snøen lavet ned hele dagen
    Deilig!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)