torsdag 9. februar 2012

Stilige stoler

som gjerne kan få flytte inn i stua mi.
Jeg trenger bare en av de.
Hadde vært kjekt å ha en ekstra sitteplass.
Hadde blitt stilig ved siden av sofaen min, spesielt nå som den snart blir grå.
Ønske seg er lov!

Eames RAR rocking chair  


Eames Molded Plastic Armchair
PEEL™ CLUB
Svanen


About A Chair Hay

Hvilken ville du valgt?

Men vi får vel heller løfte ut en av kjøkkenstolene når det er behov for det,
mye mer økonomisk.

Ha en fin helg - det er jo nesten fredag :)
- AC

5 kommentarer:

  1. Jeg har jo kjøpt meg den eames gyngestolen - me love!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldige du! Den er så fin!
      Leste hos deg at du må vente en stund på den,
      gleder meg til bilder når du får den:)

      Slett
  2. Synes egentlig det var veldig vanskelig å velge.. hehe!!
    Takk for at du sa ifra hvem som hadde utfordringen om 1 motiv 4 vinkler :)
    Og bilde øverst på bloggen er ikke hjemme hos meg. I wish of course ;)
    Ha en super natt Ac!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tror ikke det er så lett å få tak i Svanen, så det gjør valget et hakk lettere...
    Ellers sier prisen at det ikke er noe problem med å skulle velge noen av de akkurat nå;)
    Fin dag til deg!
    Kos AC

    SvarSlett
  4. De er stilige. Absolutt :-) Men jeg synes de blir for moderne for min stil. De hadde tilbud på slike lignende stoler på Groupon for litt siden.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)