lørdag 31. mars 2012

Dagens tips - spill for barn i reiseutgave

Vi var en tur på lekebutikken i går.
Der kjøpte vi litt spill til å ha i påsken - i reiseutgaver.
Alle spilla er små nok til at de kan få plass i veska mi,
men bare et av gangen for veska mi er ikke så stor 
(grunn god nok for å kjøpe ny?).
Disse spilla passer nok best for barn fra ca. 6 år.

I dag begynte barna og jeg dagen med å spille de.
Alle slo an like godt.


Bilde lånt hos spillsjefen.no
Her var det spørsmål som passa for begge barna,
og begge kunne lære litt også - neste gang kan de sikkert svaret på flere.
Jeg synes det er kjekt med spørrespill,
så det var jeg som valgte dette.


Bilde lånt hos br.no
Celine valgte å kjøpe dette.
Morsomt spill som lærer barna å beskrive og legge merke til likheter og ulikheter.
Begge barna syntes det var gøy.

Bilde lånt hos spillsjefen.no
Dette spillet var det Tobias som valgte.
Her måtte vi tenke strategi.
Celine satt sammen med meg og kunne øve litt bokstaver og tall
når hun sa de jeg pekte på.
Jeg vant! :)
 Gøy for alle med andre ord.

Har du noen spill å anbefale?
- AC

PS. Bli med på min giveaway her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)