fredag 9. mars 2012

Plutselig var det fredag igjen

og det er herlig.
Celine og jeg kjørte Tobias til treninga,
og tok oss en liten tur innom Frøken Flora.
Der er det alltid så mye lekkert å titte på.


 Celine valgte seg ut en rosa blomst helt selv.
Hun fortalte stolt at hun skal ha den på rommet sitt,
men foreløpig står den gjenglemt på kjøkkenøya.


For Celine kom på at det var Bompibjørnene på tv.
Jeg tok meg en kaffepause.


Fredag kveld er tacokveld.
Når lillesøster endelig har lagt seg er det tid for stor gutt kveld.
Nå er det Star Wars for store gutter.
Og bloggetid for store jenter;)

Velkommen til nye følgere!:)

Ønsker alle en herlig fredagskveld!
- AC


3 kommentarer:

  1. Så koselig og fin blggg du har ღ
    Har sittet å tittet litt nedover
    her og masse fine innlegg og bilder
    La meg til som følger her hos deg :)
    Ønsker deg en fin kveld videre, og
    helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Fine bilder! Jeg har også pluket noe fine blomster på plantasjen før vi kjørte til middag besøk med gode venner! Taco + Star Wars er en super plan for gutter ;)

    Ha en fin helg :)
    Vicky

    SvarSlett
  3. Vakre bilder og nydelig rosa blomst!

    Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

    klemklem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)