tirsdag 10. juli 2012

Barnas loftstue

har fått en ny kurv.
Var så heldig å falle over et opphørssalg der den ble solgt for 50 kr.
Akkurat nå lagres det to gjestedyner der.
Og sikksakk-teppet jeg har hekla får ligge over til pynt.


Kan tro Celine digger de nye rosa utkledningskoene med glitter.

Bildet har Tobias og tante tegna sammen for noen år siden.


Tobias har lagd et monster av leire på skolen,
og Celine lagde prinsesse og konge i barnehagen i fjor.



Den grå stolen er etter oldemoren min.
Før hadde vi en sofa og en stol til.
De ble gitt til en bruktbutikk,
og har siden vært å se i serien "Dag".
Og jeg er helt sikker på det er de samme,
for de har blitt trukket om mens oldemor hadde de.


Ønsker alle som titter innom en fin kveld!
- AC

3 kommentarer:

  1. Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    Koselig med en egen loftstue til barna. Den Stitch figuren var jo rett og slett herlig!

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

    SvarSlett
  2. Koselig rom, med mange koselige ting:) Og så deilig med loftstue.

    SvarSlett
  3. Det var ei skikkelig koselig loftstove :) Så personlig og herlig med teikningar på veggen og egenprodusert pynt. Det teppet er eg skikkelig imponert over. Du må ha god tålmodighet, AC :)

    Så deilig med ferie da! Eg skal jobba ut denne veka før me tar tre veker med ferie, ser fram til det altså. Late dagar er det beste eg veit! Men det ser ut for at denne veka på jobb blir late dagar også, eg er aleine på kontoret og har lite på tapetet, ny som eg er. Så då blir det tid til blogging innimellom, og det kan me jo lika :)

    Ha ein herlige ferie!

    Klem Eli

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)