mandag 13. august 2012

Feriebilder fra dyreparken

er det jeg har å vise frem i dag.
Vi koste oss her alle fire i tre dager i ferien.
Bodde på Noahs Ark,
genialt med hotell rett utenfor inngangen til parken.
Sabeltannshowet var vi også på,
Celine er så stolt over å ha vært våken til midt på natta 
da vi så det.



Det siste bildet av Celine er tatt rett etter hun hadde kjørt tømmerrenna,
kan se at det var helt topp.

Nå er det hverdag igjen,
første arbeidsdag etter ferien var i dag.

Vi teller ned til første skoledag for Celine på torsdag,
hun både gleder og gruer seg.

Fin kveld til deg!
- AC

8 kommentarer:

  1. Vi hadde også god erfaring med å bo på noahs ark, og nøt dagene i dyreparken ..
    God ettermiddag til deg :)

    SvarSlett
  2. Det er sååå gøy i dyreparken. Vi var der tidligere i sommer.
    Koselige bilder!!


    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Har vært nesten helt fraværende fra bloggverden denne sommeren... men nå tror jeg at jeg begynner å finne inspirasjonen igjen:)

    Titt gjerne innom igjen i dag, har en fin giveaway!!

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Ps: masse lykke til med skolestarten i morgen. Ella starter på mandag. Spennende tid!!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder og gode ferieminner, disse blir fine å ta frem når høsten kommer og det er litt grått:)

    Lykke til så masse med skolestart i morgen, det er en spennende tid dette:)

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Lykke til med skolestart;) og fin helg til deg! Koselige bilder du har laget sammen til en collage.

    SvarSlett
  6. Så gøy med dyreparken ferie :)

    Endelig fredag! YEAY!
    Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
    klem

    SvarSlett
  7. ang fiskesaus, det er noe man får kjøpt ferdig på flaske på rimi/ kiwi osv. Så se etter det, så finner du det.

    SvarSlett
  8. Takk for fine ord i bloggen min! Håper dere også hadde en bra skolestart i går :) Alt gikk som smurt hos oss, heldige med været var vi også. Ønsker deg en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)