søndag 16. september 2012

Eucalyptus i uglevasen

pynter opp i Boliahylla mi nå.


Liker godt disse vasene fra Kremmerhuset og
lysestaken fra Ferm Living sammen på hylla.


Og forandringen det ble da jeg bytta ut rosene (se her)
 med Eucalyptus og Lisianthus.


Hvit, grønt og et lite snev av rosa.
Er det det som kalles å tviholde på årstiden 
som aldri var her på ordentlig i år?
Skulle vel egentlig fått inn litt høstfarger,
men det får komme etterhvert.

Fin ny uke til deg som titter innom!
- AC

4 kommentarer:

  1. ÅÅ, så fint det ble :) Herlige farger :) Så fin vase med ugle:)

    SvarSlett
  2. Man tviholder kanskje litt på det siste fra sommeren. Men etter en tur på hytta i helgen så jeg virkelig at høsten er i anmarsj.....
    Elsker uglevasen by the way

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også uglevasen! Kom gjerne innom bloggen min å delta på min giveaway. Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  4. hei du
    takk for koselig hilsen inne hos meg
    nå er jeg så sliten og lei, at jeg kan ikke VENTE med å få sove i nyehuset! :)

    så fine bilder
    den uglevasen var knallfin!

    fin kveld til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)