fredag 28. september 2012

Orkide og Eames RAR

Denne vakre orkideen var jeg så heldig å finne i vinduet på roterommet.


Den ble plassert der en gang i våres,
helt uten blomster.


Nå har den tydeligvis hatt det riktig så trivelig der inne i vinduet mot nord,
sikkert godt med all fuktigheten fra klærne som tørker,
ikke vet jeg.


Men plutselig var den helt cella av blomster,
og fortjener å stå på utstilling i stua.


Nina, det er den orkideen jeg fikk av deg,
tusen takk igjen:)


Må nesten takke barna for hver gang de har "spart" litt vann i flaskene sine,
for det er det mine orkideer får - romtemperert vann.


Plutselig var det fredag igjen, deilig!
Foreløpig er dette starten på en helg helt uten planer,
eller...
Jeg skal på date med vaskemaskina og skittentøyskurven.
 Og på søndag reiser barna på noen dagers høstferie til besteforeldre.

Fin helg til deg som titter innom!
- AC



1 kommentar:

  1. En ting er i alle fall sikkert, en slik plante finne du ikke på roterommet mitt;D Så utrolig kjekt da, at den blomstret igjen. Skikkelig flott var den!

    Håper du har en fin lørdag,
    god klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)