søndag 14. oktober 2012

Borddekking

med høstvri til dagens får i kål middag.
Det var ikke akkurat planlagt,
så det var bare å ta det jeg fant ute og inne.


Høstblader er dekorativt synes jeg.


Svarte servietter med gule høstblader
fikk pynte opp sammen med Hardangerbestikket Ramona.
Krystallglassene er kjøpt med hjem fra Bohemia outleten i Praha.


Serviset fra Porsgrund porselen 
har jeg arvet etter mormor.


 Høststemning både ute og inne i dag.


Tusen takk for alle koselige kommentarer dere har lagt igjen hos meg:)
Velkommen til nye følgere,
koselig at dere vil titte innom:)

Fin ny uke til deg!
- AC

3 kommentarer:

  1. Så fint du har dekket:) Det er kjekt å kunne ta inn høsten og pynte med den synes jeg - det finnes knapt finere farger enn de høsten byr på:)

    Håper helga har vært god,
    ønsker deg ei herlig ny uke.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Veldig koselig høstbord:) Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  3. Så kjempefint og koselig du har dekka:)eg skal ha klubbkveld så det er så kjekkt med inspirasjon:)
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)