torsdag 6. desember 2012

Barnas julebøker og julefilmer

har fått egen plass i stua.
I mormors gamle dukkeseng er de nå satt frem
så det er lett for barna å ta de frem når de vil.
Tipset fikk jeg fra en annen blogg
som brukte en dukkeseng som bokkasse
på barnerommet.
Hadde jeg huska hvilken blogg hadde jeg såklart linka dit,
men...


Fortsatt fin ventetid til deg!
- AC




Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/6da4e7774d631e7c19b9c70e9f55ded9637ef71c">Bloggurat</a>.

3 kommentarer:

  1. For en koselig idè å julepynte med bøker og filmer:)
    Og tipset om å ha bøkene i en gammel dukkeseng skal jeg krysse av på, evt. en kasse siden A ikke er helt typen for dukkeseng og R hadde en knall rosa vugge til sin dukke;)

    Håper du har det godt, og takk for kommentaren du la igjen hos meg - jeg har hatt mine tanker rundt bloggingen siste uken og kommentarene de to siste dagene har betydd mye for meg:)
    Varm klem:)

    SvarSlett
  2. Så ksoelig:)
    Er herlig og få brukt de små gamle møblene og lekene på nytt:))

    Ha en fin fin adventssøndag ♥

    SvarSlett
  3. Så koselige bøker!

    Håper alt er bra med deg, kjære!
    Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

    klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)