lørdag 9. februar 2013

Uterom - utfordring

Tenk når vår og sommer kommer 
og vi kan sitte ute og nyte varmen.
Er det flere enn meg som gleder seg til det?

Her kommer bilder fra terrassen vår i fjor sommer,
som bidrag til uteromkonkurransen hos

Til tross for kuldegradene har det vært litt vårstemning ute i dag,
med herlig solskinn og snøen som smelter fra taket.
Det går den rette veien :)

Koselig med alle de hyggelige kommentarene dere har skrevet på forrige innlegg.
Og velkommen til ny følger,
artig at du vil se mer.

Fin helg til deg som titter innom!
- AC


9 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Gleder meg veldig til vår og utetid på plattingen. Ser du har boka reisen hjem. Har den på lydbok. Synes den var kjempe fin. fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Ååå for noken herlige sommarbilder:). Guri, eg gler meg til vår og sommar:). Lysare kveldar og varmt i vêret, herlig:).
    Fin lørdag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Herlige, herlige bilder! Dette er en utfordring jeg ikke kunne deltatt i. Uterommet mitt er ikke sammenlignbart :)
    Takk for koselig kommentar om det grønne bordet mitt :) Jeg skjønte ikke helt hva du mente med ordrebekreftelse? Blond.. :))

    God lørdagskveld til deg!! :))

    Klem, Turid

    SvarSlett
  4. Så utrulig herlige bilder,lengter Sån etter sol og varme og tenk å sitte ute å nyte det,blir herligt:))
    Godt med lysere tider og nå når det er lengre lyst og,kjempegodt!

    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Såå herlige bilder!

    Happy helg!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder :) ja lov med litt sommerdrømmer :) først vinder og påskeferie, så VÅR!!!

    Vakkere bilder som du har her får meg til og lengte litt etter sommer...

    Klem

    SvarSlett
  7. Deilig sommerstemning, kjenner nesten den lune varmen gjennom de fine bildene dine:)
    Lykke til i konkurransen
    og god klem:)

    SvarSlett
  8. Så kjempefin uteplass:) Det nærmer seg nå at utelivet kan begynne så smått, med skinn i stolen og pledd over knea.

    SvarSlett
  9. Deilig sommersteming fra flotteste uteplassen! Så fint hos deg! Nå kjente jeg at jeg gleder meg veldig til jeg skal ta vårrengjøring og gjøre klart ute :)) !

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)