tirsdag 17. september 2013

Gullfeber

fikk jeg da jeg var på Kremmerhuset her om dagen.
Og med bursdagspenger i lommeboka
var det ikke vanskelig å velge noen skatter å ta med hjem.
Hodeskallesparebøsse, vase og putetrekk i gull.
Og det kule verdenskartet måtte også bli med.
Endelig fått opp et bilde på veggen i stua.
Måtte også en tur innom Mestergrønn
for å finne noe å ha i den nye vasen.
Valget falt på Tricyrtis - bare fordi den er så stilig.





Ute plasker regnet ned,
skikkelig grått og trist høstvær.
Fra loftstua skravles det høylytt fra fire barn som spiller Playstation.
Og jeg koser meg under pleddet i sofaen.
Om litt skal vesla kjøres til ballett,
spørs hvor populært det blir å bryte inn
nå som hun får spille med de store gutta.

Fin høstkveld til deg!
- AC

5 kommentarer:

  1. Så fint <3 Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  2. Tøft! Heldig du da! Ble kjempefint :) Klem fra Maren

    SvarSlett
  3. Stilig! Den vasen så jeg også på i dag. Men den ble igjen i butikken, jeg var ute etter en hvit vaae. Den fant jeg i en annen butikk...

    Fine bilder som alltid fra deg:)

    SvarSlett
  4. Så masse fint i gull hos deg,flott med slike detaljer i hus:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Her var det mye lekkert! Jeg trodde egentlig ikke jeg skulle få sansen for gull men det sniker seg inn her også sånn litt etter litt;)
    Blomstrene var bare så fine, skal jeg jammen se etter i morgen!

    Ha ei god helg,
    varm klem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)