søndag 29. september 2013

Nytt i gangen - diy

I sommer fant jeg litt rekved mens vi gikk tur i fjæra,
og i går fant jeg to speil til 50% på Kid.
Og dermed fikk jeg en ide for å fornye gangen litt.

Noe av rekveden ble til en hylle.
 Og det ble en ny nøkkelknaggrekke også.
Knaggene skrudde jeg av fra en gammel hylle,
navnlappene lagde jeg med dymo.

En blikkboks ble til oppbevaringsboks 
ved gjelp av litt klistremerker fra Søsterene Grene.
Og har man mange klistremerker
kan man gå bananas på veggen
(bare se under her).
Jeg angra litt etterpå
og flytta de heller over på speila.









Fin ny uke til deg!
- AC

9 kommentarer:

  1. Utrolig kreativt og veldig stilig !! Gøy med litt fornying, spesielt om en slipper kjøpe så mye nytt synes eg ;) Ei fin ny uke til deg !
    Klem

    SvarSlett
  2. Måtte ha meg et slik speil eg of,kjempefint!
    Så fint du har laga det til i gangen!
    God klem

    SvarSlett
  3. Så kreativt og så fint det ble!
    Kjenner at jeg må ta meg en tur på Kid forresten - de speilene likte jeg;)

    Ha ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Så flotte speil!! Du er utrolig kreativ altså... Så fint det ble. Lurt med en sånn boks med "ting" for alle de små tingene som befinner seg i lommer:)
    Ha en fin kveld.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Så flink og kreativ du er! De speilene var bare sååå fine :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. JEAA! tusen takk for tips! Jeg treng rund speiler!! :)

    Vil du være med på en spennende giveaway jeg ha i min blog nå? Ta en titt ;)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Så festlig,skikkelig kreativ du!!!!!Har tittet litt på bildene dine her,og synes du burde melde deg på NIB'S utfordring denne mnd med bildene under innlegget om Stubben din ;)
    Toveklem ;)

    SvarSlett
  8. Kjempetøft!
    Å så gøy å lage ting selv!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  9. Tror jeg og må på rekvedjakt, for dette var skikkelig tøft!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)