fredag 4. oktober 2013

Høst på trappa

Nå er virkelig høsten her.
Oktober allerede.
På trappa er noen blomster bytta ut med lyng.
Men hortensiaen min den er like fin,
bare på en litt mer høstlig måte.
Er nok ikke lenge til den også må gi opp,
det har jo allerede vært noen netter med kuldegrader her.

Celines gamle gummistøvler og noen av hennes "steinskatter" pynter også...




Barna er på noen dagers høstferie hos besteforeldre,
så her er vi hjemme alene i dag.
Thomas kokkelerer biff på kjøkkenet,
og jeg sitter i sofaen og gleder meg til deilig middag.

Tusen takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg,
det setter jeg stor pris på :)

Fin helg til deg!
- AC

2 kommentarer:

  1. Kjempefint på trappa di. Hos meg og er det en Hortensia som holder seg. Kjekt når de står så lenge.
    Ønsker deg og dine en god helg!

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Så flott på trappa di,kjempekoselig:)
    Fin lørdag til deg!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)