mandag 28. oktober 2013

Lysfat

er jeg blitt så glad i å bruke på bordet.
Fint som innramning til vaser, lysestaker og pynt,
og kjekt å kunne løfte bort alt på en gang når 
jeg trenger å bruke hele bordet.

Ikke så lett med lyset på bildene for tiden...




Vase, fat - Kremmerhuset
Lysestaker fra MooD Living,
sommerfugler og sølvfarget kule kjøpt i Skagen
Germini - Mestergrønn
Tusen takk for alle koselige kommentarerer
dere har skrevet til meg :)
Jeg skal snart besøke dere også,
bare jeg får litt mer tid...

Fin ny uke til deg som titter innom!
- AC

6 kommentarer:

  1. Veldig fint, pyntelig og ikke minst koselig ;) Det har blitt mørkere kvelder, og eg og har begynt å tenne lys på bordet. Men kanskje eg skulle ha anskaffet emg et fat å ha under også... ;)
    Ha ei fin fin ny uke !
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Fant bloggen din på Fabelaktig. Hurra for bloggverdenen. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  3. Nydelig lysfatet:)) Ha en fin dag! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Lysfat er genialt! Ditt var veldig koselig!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  5. Så koselig! Og tusen, tusen takk for ein veldig hyggelig kommentar på bloggen min. Eg set utruleg stor pris på det :)

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  6. WOW vad snyggt:) jag blir glad av att hälsa på hos dig....heja Norge

    Kolla in min blogg om du vill mer ha inrednings-inspiration:)

    Ha en härlig slutet på veckan

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)