lørdag 7. desember 2013

Ventepynt på tvbenken - mini-diy

En rekke med ventelys pynter opp på tvbenken vår.
Betonglysholdere med tallklistremerker
 fra Clas Ohlson, enkel og rimelig diy
for meg som liker grafisk design.

Sammen med de har jeg en bok som lysfat.
Boka fant jeg i en restekasse på biblioteket.
Rådyr fra Kremmerhuset og telysholdere fra Nille
fant jeg frem fra juleeskene.
Det samme med den søte jenta med eple fra 
Carl Larsson, konglene fra Kremmerhuset og 
telyslykta med bark fra Søstrene Grene.
Det er så koselig å finne frem pynten
som har vært med i flere år.




Tusen takk for alle koselige kommentarer
dere har skrevet til meg, det setter jeg stor pris på.
Jeg har alt for mye som skjer for tiden,
så jeg rekker desverre ingen bloggerunder.
Prioriterer å lage innlegg i desember :)
Og håper å komme sterkere tilbake på nyåret - tvitvi!

Ønsker dere alle en fortsatt fin ventetid! 
- AC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)