lørdag 25. januar 2014

"Greinglede"

er vel det som best kan beskrive 
hva jeg fikk da jeg jeg var i blomsterbutikken i går.
Det var så mange fine greiner der.
Ferskengreiner med små søte rosa blomster, 
trollhassel i herlige kruseduller,
kirsebærgreiner med skudd og hvite blomster
og lange fine greiner av salix i spiral.

Men så fikk jeg valgets kval da,
kunne ikke ta med alle på en gang
- selv om det var ta 3 betal for 2.

Etter å ha stått og tenkt, sett på og tatt på fine greiner,
endte det med at det ble med
 kirsebærgreiner og Lisianthus hjem
- de er så fine å sette sammen.

Og en bunt med Salix,
som jeg kan vise frem en annen dag.


Vase og lykt - Perfect Home
Krakk - TGR
Kurv, Kirsebærgreiner, Lisianthus - Mestergrønn




Fin helg til deg!
- AC

3 kommentarer:

  1. Så nydelig. God lørdag !!

    SvarSlett
  2. Det er en nydelig kombo ja!
    Og endelig er det greiner igjen, elsker kirsebærgrenene ♥

    SvarSlett
  3. Nydelig:)
    Fin søndag til deg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)