onsdag 19. mars 2014

Vår på trappa og diy

Jeg har pynta til vår på trappa,
er helt klar for lysere tider.
Noen små påskeliljer får 
være gule fargeklatter.


Noen diy-prosjekter pynter opp her.

Hjertet på døra har jeg lagd 
av bjørkeris, ståltråd og hampetau.
Ble en del bjørkeris igjen
som fikk plass i det gamle melkespannet.



Kviststjerna er bundet sammen med 
vanlig bommulsgarn.
Lagde den egentlig til jul,
og omplasserte den hit i januar.
Konglegirlanderen av kongler og
ståltråd fikk bli med ut.


Den lille gullgnomen
har svigerinna mi spraya selv tror jeg,
mannen min var så "heldig"
å overta omsorgen for den.
Og den får lov til å bo på trappa
- ja da, vi passer godt på den fortsatt Elisabeth,
tror ikke den lider noen nød her ;)

Celine pynter med fine hvite steiner her,
sammen med de gamle gummistøvlene sine.
 "De er bare for fine til å kaste, mamma!"


Da jeg kom ut på trappa i dag var 
plutselig våren borte igjen...


Så nå har påskeliljene flytta inn
til våren bestemmer seg for å komme tilbake 
 - håper det er kort tid til!

Fin dag til deg!
- AC

4 kommentarer:

  1. Så mange fine DIY! Elsker den hjertekransen :) såå fin!

    SvarSlett
  2. så koselig med vårtegn ved inngangen også
    tenker jeg får ta med på tak å få vekk de visne buskene utenfor, som jeg har oversett så lenge! :)

    takk for påminnelsen! :)
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  3. Å dette var fin velkomst♥ Flink du er:-)
    Dårlig på den utepyntinga eg.. Og så blåser det jo alltid så håpløst å ha noe fremme og *sukk vil ha vår*
    Har vårblomstene inne eg og;-)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  4. Så koselig stemning utenfor:)
    Det er herlig når det spirer og gror litt ♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)