mandag 29. september 2014

Marmorstjernegirlander og Corokia - DIY og grønne planter

Jeg har pynta opp litt i peiskroken,
er heldigvis ikke nødvendig å fyre ennå
så plassen til vedkassa er ledig.
En Corokia fikk bli med hjem fra Plantasjen,
synes de er så lekre.
Nå står den på stubben min
og bare ser stilig ut.

Etter å ha lagd marmordiamant på lerret
ble det en del marmorprint til overs,
så da var det bare å lage mer med marmor.

Jeg har brukt:

-stjerneform
-marmorprint
-snor
-tape

Tegn opp stjerner og klipp ut,
tape dem på en snor.
Enklere blir det ikke.

Jeg valgte å henge flere små girlandere 
i trollhasselkvisten min.








Fin ny uke til deg som titter innom!
- AC

1 kommentar:

  1. Så koselig i kroken:))
    Corokia er en flott sak!! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)