søndag 21. september 2014

Marmordiamant på lerret - DIY

Da vi var i Paris i sommer
var vi såklart innom Louvre.
Og mens alle andre tok bilder 
av malerier og skulpturer,
tok jeg også bilder av 
marmorveggene der.
Og nå har jeg endelig laget
DIY'en jeg planla.

Det jeg har brukt er:

- lerret
- print av marmor på fotopapir
- papirlim
- linjal/ tommestokk
- store ark/ ev. tape sammen mindre ark
- blyant, penn

Tegn opp en mal av grafisk diamant på papir.


Skriv på nummer og klipp ut.


Tegn malbitene over på marmorprinten,
klipp ut.
Lim bitene på lerret med papirlim.


Og vips så har jeg et egenlaga bilde
som et minne fra Paris og Louvre.


Fin ny uke til deg!
- AC

2 kommentarer:

  1. NICE!! :)
    Må jeg nok teste ut:)

    Jeg har et million-gavedryss gående på bloggen min, bli gjerne med:))
    Veldig enkelt, kun kommentar! :)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for akkurat DIN kommentar :)